Ana Llorens, Adrià Galindo, Alfonso Fernández, Begonya Garcia Garcia. Mano en garra, projecte artístic que vol qüestionar i dilatar el concepte de robatori. Partint de l’experiència personal d’un robatori sense força al domicili d’un dels integrants, el grup ha estat analitzant els diferents tipus de robatori i les circumstàncies en les quals els individus ens podem sentir robats o estafats pel mateix sistema sociopolític o, més concretament, dins del mateix sistema de l’art.
Anna Dot, Enseignement universel, projecte que parteix de la pedagogia que Joseph Jacotot (França, 1770-1840) va aplicar als seus alumnes holandesos perquè aprenguessin el francès: llegir Telèmac en una edició bilingüe i posteriorment redactar un text en francès sobre el que havien llegit. Es realitza un conjunt de noves composicions textuals a partir de reordenar de diferents maneres les paraules dels textos originals.
Pratipo (Raul Nieves, Nuria Conde), Com identificar antidisturbis amb ADN (versa et manduca). Projecte que es proposa investigar els usos de la identificació per ADN, una tècnica relativament nova del camp de la biotecnologia. També es proposa una reflexió sobre les actuacions policials que han tingut lloc els darrers temps en contra de manifestacions públiques, que han estat qüestionades des de diferents àmbits per aspectes com el fet que els agents antiavalots no disposin d’una identificació visible.